.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شفقت از عملكرد ضعیف شهرداران
استاندار مازندران نسبت به مديريت عمراني شهري استان بخصوص مديريت ساري انتقاد كرد و گفت: اكنون زندگي در مركز استان بسيار دشوار و سخت شده است.

 استاندار مازندران نسبت به مديريت عمراني شهري استان بخصوص مديريت ساري انتقاد كرد و گفت: اكنون زندگي در مركز استان بسيار دشوار و سخت شده است.

ابوطالب شفقت روز يكشنبه در آخرين جلسه شوراي اداراي استان در سال جاري افزود: پيشرفت طرحهاي عمراني شهري مازندران بسيار كند است و شهرداران و شوراي اسلامي شهرها به عنوان مديران شهري بايد جوابگو باشند.

وي ادامه داد: فرمانداران بايد در مديريت شهري بيشتر دخالت كرده و تذكر لازم را به ديگر مديران شهري بدهند.

شفقت عملكرد شهرداران را در استان بسيار ضعيف عنوان كرد و گفت: من به عنوان نماينده دولت در استان از حق قانوني خود نمي‌گذرم و خواستار تحرك‌بخشي در مديريت عمران شهري هستم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرزین طبری 21 اسفند 1385
البته این گفته ایشان در مورد شهرهای جدیدالتاسیس صدق نمی کند،چون سرعت ÷یشرفت در بسیاری از این شهرها مشهود است و ما شهروندان از این شهرداران متشکریم.اسم نمیبرم که تبلیغ نشود....!
نا شناس 21 اسفند 1385
زيبايي مازندران در خدمت تهراني ها است. ما كه از آن چيزي نديديم. شهر هاي ما آنجا كه در ارتباط با مردم بومي باشد هيچي ندارد (برعكس گيلان). تهراني ها بيايند ساحل خزر و جنگل و ... هر كاري دلشان مي خواهد بكنند آخر سر هم لهجه و زبان و فرهنگ ما را مسخره كنند به ما بخندند و بروند... اين شد طبيعت ... اين شد مازندران ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.